"mitthus"

jag fick en frågan för någon dagsedan av anonym, om jag kunde lägga ut bilder på mitt hus.
i rummen osv.. ja visst kan jag de, men vi håller på att göra om massa här hemma.
därför väldigt stökigt, men skit i de & kolla hur de ser ut ist! :D


framsidanpåhuset
tvättstugan/där vi går in
matrummet
köket
tvrummet, /råkade radera andra bilden.. :/
brors/systers rum
hallen, mittrum där borta, men de får nt inte se denna gången ;) , och där ser ni vi målar ifrån gult till typ grått.
hallen där uppe
toan där uppe
samanthas ÄCKLIGA rum
mammas rum
altanen/uterummet
toan där nere.
de va allt, heheh


Kommentarer
Postat av: minna

shit va fint du bor :o<3

2011-03-30 @ 17:57:57
URL: http://ttwiiniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0