du är de finaste som hänt mig, allra bästavän

ord kan inte beskriva min kärlek till dig, jag hade kunnat ta alla pennor & block i världen
& skriva, men de skulle ändå inte räcka till.. min kärlek, vänskap, osv är så oerhört stark till dig.
du finns för mig i alla lägen, så en vän ska göra, du lyssnar alltid om jag har något att berätta.
& jag likaså för dig, vi skrattar tills vi gråter, vi gör bort oss, vi failar när vi ska cykla,
du fixar snygga killars nummer till mig, vi förföljer dem, åh aa.. jag evt inte allt vi gör
men jag kommer minnas varje dag med dig, varje sekund, minut, timme, dag, år!
du får mig gå upp på morgonen och se dagen framför som en bra dag för du finns med
du får mig vilja somna på kvällen & vakna upp dagen efter..
asså jag kan sittta och skriva hur mycket som helst när du ändå ligger i sängen & spelar
på min iphone.. haha vilken diss du ger mig!
men allt jag vill du ska veta är att..
~ du är min ALLRA bästavän & kommer alltid vara
~ du är halva mitt hjärta
~ jag älskar dig, igår, idag, imorgon & föralltid
vid din sida ska jag alltid stå, lika så som du vid min
emma♥pauline








alla bilder, alla stunder, lika underbart ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0