nu mot andra vänner.

nu fixar jag & emma oss, för vi ska åka till stenhuggeriet där vi ska vara me rasmus, jontis & ludvid och kanske någon annan vi får se. vi ska troligen sola, bada, umgås och bara ha de trevligt. haha, kulkul.
igår hade vi de riktigt trevligt osv hos mogge, rasmus, jag, samantha & emma va typ mest. sen kom Rasse också, och han hade några kompisar osv så de va trevligt. vi åkte hem tolv typ. riktigt kul! :D
men nu ska jag också fixa mig, mms:ar nog in något senare eller så hörs vi sen!
ha en bra dag för de ska jag ha! puss

jontis & jason igår!
jag igår!
me´n puss på er


Kommentarer
Postat av: Inez

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 16:25:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0