åååååh, så jävla arg!!!

jag skulle ut i stallet inann så ville jag inte att Emma och johanna skulle kolla mina sms också vidare.. så jag satte lixom på en kod på min mobil.. och skriver man fel kod för många gånger så får man först vänta en minut, sen fem minuter, sen en kvart & efter de en timme.. så dem låste den en timme, sen direkt efter de en timme till, när jag kommer in är de 31 minuter kvar innan man kan låsa upp den, så när de är klart.. ska jag låsa upp den, tror ni jag skriver fel? ehh aa.. sen provade jag om från början och de funkade inte med ngn kod.. så va tvunge ansluta till itunse, så nu återstäler jag hela allt.. för att jag glömde en fkng kod, cp dumma tröga pauline helvete.
FUCKMYLIFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0