godnatt.

nu sover typ vartenda jävel ingen social!
så får väl oxå lägga mig snart, :')
innan va de sån här brandbilar utanför mitt hus, sen på min gata.
men vet inte om dem e borta nu, jaja, bryr mig nt så mke, bah lite läskigt.
& jag lovar att snart ska ni få nya bilder, har bara inte min kamera sladd hos pappa.
& vill ni veta en sak? aa de vill ni. jag hoppas verkligen jag får ny mobil snart,
herromnatten när jag pratade i telefon, bah dog den. sen starta den efter typ
tjugo minuter, då hade jag smått panik. så hoppas på ny mobil innan månadens slut!
men nu ska jag kolla vidare lite& sen sova. vi hörs imon snyggingar :)
puss



rätt gullig bild , fast GAMMMAAALL ;)


alltid lika söt i stallet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0