noolaajf

 
AVSLUTA MENINGEN
jag har insett att min senaste kyss.. var underbar!

jag saknar.. att vara liten..
jag pratar..
aaaldriig (a
jag skrattar.. alltiid!

jag tycker om.. min willä <3

jag avskyr när folk..  ljuger, sviker osv

mina närmaste vänner är..
emma, & dem andra ja umgås med
min första vän hette..
mnns nt
min första kärlek hette..
ingen aning :O
kärlek är.. oförklarligt och ibland något man vill slippa..

min favoritfilm är.. har inte direkt någon
när jag borstar tänderna.. brukar jag springa runt
när jag lagar mat.. sjunger jag

jag är rädd för.. allt!
jag önskar.. att det var som det var då
den värsta känslan är.. den som alltid kommer på natten
den bästa känslan är.. vara med willääääääääää
jag vill.. att det ska bli sommar!
jag är.. sjukt trött!

jag är sämst på.. inget? :d, haha jo.. de finns nog en hel del

jag kommer alltid att vara.. den jag är
det finaste som finns.. är antagligen väldigt fint ^^

i sommar.. ska jag ha det super!
sist jag grät var.. fredags lr ngt, vette
jag kan.. göra allt som du inte kan!
min mobiltelefon är.. fuul
när jag vaknar på morgonen.. kollar ja på mn mobil

innan jag somnar..  kollar jag min mobil
just nu håller jag på att.. dööö 
idag har jag.. varit med bästavän
på gymnasiet.. vet jhag inte vart jag ska gå 

jag vill verkligen.. göra något roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0