dålig bloggning, förlåt!

förlåt för att jag bloggaat så himla dåligt nu för tiden, men asså.. haft fullt upp..
igår gick jag upp 10 , duschade , sminkade mig, fixade mitt o mammas hår osv,
sen vid 2 dop, direkt efter de till kalas, sen direkt till Evelina, där jag sov med underbart folk.
riktigt rolig kväll va de asså!, även om jag fick sova på golvet...
men men.. thats life, och jag har tjatat om att jag är sugen på godis hela jävla kväll igår & idag.
sen när mamma skulle hämta mig, så bah hitta jag de i min väska, inte okej..
men nu är jag iaf hemma & ska städa mitt rum, sen ikv blirre chilla o kanske sova med emma.
men vi hörs imellan min städning lr efte :)
puss



söt bild på mig & älskliiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0