tävling

natten inatt va hemsk & lång, alla nätter brukar ju vara korta..
men men, pappa väckte mig 10 i 9, då åkte vi till mamma
åt frukost, sen åkte vi in till travet, hade med oss tiffy, vera och under.
först va de under ut, & han kom femma, sen värmde johanna vera, hon va fin.
sen värmde jag tiffy , hon kändes jättefin, fast skiit pigg!
efter de kvalade johanna, vera kvalade de garanterat :) sen skulle ja tävla.
gick bra först, sen fick en tjej galopp framför mig, så tappade fart.
sen fick tiffy galopp. men hon gick fint mellan galopperna, men så ja blev diskad.
men skit nöjd ändå! :)


jag älskar ella och emma

Kommentarer
Postat av: liindblaads

ahh kuul:) hur gammal e du ?

2010-09-26 @ 22:04:02
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0