orinetering..

ja, rubriken besrkiver min dag.. och jag hatar verkligen orientering
aja whatever lixåååm, haha ne seriöst..
sov hos johanna inatt, så hon körde mig t skolan imorse, så hade vi svenska, gjorde lite om valen.
sen lite matte sen åkte vi buss t stjärnarp, och gick orinetering. gick faktiskt nt vilse.
men gick med emma, julia & sofie. vi e så grymma! =D lr, aa .. jag e :)
sen tog jag stadsbussen hem t pappa, så nu sitter jag vid datan.. ska ta stadsbussen själv imon.
omajgaad, sen på kvällen blirre träning, tagga t hallandslagets uttagning.. :) det e najs.
men nu får ni en bild, så hörs vi sen. :)
puss



saknar mitt långa hår, men snart har jag nytt!

Kommentarer
Postat av: Alice

Håller med dej till 100 %. Orientering är tråkigt!

2010-09-28 @ 16:43:23
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0