onsdag

godkväll!
idag vart jag frisk och gick till skolan. här kommer en kort fakta om dagen.
fysik - skrev ner lite, sen undersökte vi pH-värde på snö, kranvatten, bubbelvatten, jord & sitt eget saliv tror ja de va? HAHA.
so - läste för vi hade vikarie.
svenska - gjorde typ ngt om gud ?
lunch - ÄCKLIG fisk.
no - kollade film, sen fick typ ella ett bord på sitt knä lr ngt? stackars henne! :(
slöjd - gjorde INGENTING, kollade typ på alla andra.
sen hem, gick ut i stallet mockade två boxar, nu sitter jag här och pluggar.
ska ha prov på fredag. i engelska, och det är ju jag bäst på (Y)
sen på fredag är det innebandy avslutning,
sen på lördag ska jga till väla med mina älskade syskon. ni är bäst! :D
sen söndag, vet jag inte.
och idag fick jag reda på att johanna & steffe ska flytta till andersberg den 1 maj :D
jag kommer tp vara där hela tiden,för att leka med janniiice :D
och för att umgås med min syster såklart ;) & lilla steffe :D
mne nu ska jag fortsätta plugga. ha det bra! :)
pusshääjj! ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0