sofie tönten bruhn♥


tjenashu.
blev ingen bloggning alls igår.
men iallafall, jag vaknade runt tolv. va bara hemma, duschade och fixade mig.
sen åkte vi & hämtade sofie, så åkte vi till travet. de va fett kul,
men trodde jag skulle dö av skratt när vi va påväg dit. för sofie är ju så jävla trög så de finns nt.
haha, shit.. sen gick vi fram & tillbaka heeela tiden. ludde vann med Sebastian K. på försök ett.
sen blev han omkörd på upploppet i finalen, fifan va synd :/ äsch bättre lycka nästa år! ;)
sen körde mamma hem oss vid halv 11 va vi ng hemma. då åt vi pannkakor :D haha,
sen satt vi vid datan hela natten, vid typ 2 skulle vi ut & träffa martin & hans kompis. men doom kom aldrig.
så vi gick ut i mörkret ensamma ;o iiieehh.. läskigt, jag typ drog i sofie & massa. hahahaha kuuuuuul :D
sen gick vi hem, och satt vid datan. sen skulle vi kolla Beck, haha men vi fick nt igång den.
så vi skulle lägga oss, men som vanligt får sofie sina dampryck. hon sparka mig i magen & massa.
haha, illa sofie illa. sen somnade vi runt halv 4- 4,
Imorse vaknade vi av att sofies mobil ringde, & hon har typ väärldens jobbigast ringsignal -.
& sen cyklade vi till Geva & köpte powerking, chips & dip. så kollade vi beck.
sen nu har hon precis åkt :(
har verkligen haft skit kul med den lilla tönten!
har verkligen ssaknat detta.
jag älskar dig Sofie ♥♥
nu ska ja väl ut & hoppa studsmatta lr ngt :D:D:D
haha, nolife.com ;)
vilket långt inlägg de blev nu! ;O
haha, vi hörs senare. pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0