helg..♥

hejsan.
idag vaknade jag runt 11 typ. vaknade av att jag får massa sms.
sjukt jobbigt är det att vakna utav sånt! ;o
eller vad tycker ni? brukar ni vakna om ni får sms?
sen gick jag upp, min frukost blev jordgubbar med glass & grädde 'a
hihi, kände mig inte speciellt hungrig.,
sen somnade jag ett litet tag, sen kom Sofie. för hon körde.
då gick vi ut & fyllde vatten te hästarna ohsånt.
sen åkte hon hem, så gick jag in. så när samantha hade ridit klart skulle vi t stranden.
Men hon vart klar vid 3. så tyckte det kändes ondödigt.
men sen ringde pappa och frågade om vi ville med till Skåne och hjälpa till att plocka in saker.
Om ni inte visste så bor min lossasmamma där så ska hon flytta hit till oss :)
sen körde vi hem runt halv 8, vid halv 9 åt vi pizza. mums :)
sen cyklade jag & sofia ner t skolan, men de va helt dött.
så cyklade hem igen , nu sitter jag här.
nu kommer lite bilder,
jag har inget smink på mig ;$
pusspuss ;*





bilder från idag:
¨



biilder från en annan dag : ? ^o)




det får räcka för idag :)




Kommentarer
Postat av: Linus :P

lika snygg utan :)

2010-07-03 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0