ännu en dag .. AVKLARAD!

hejsan. skolan är ju tråkig idag med, som alltid. men klassen gör den rolig! jag älskar er (a.
iaf, i morse på bussen. euw säger jag bara HAHA. säger inget mer :p,
jajajajja. i skolan varre rätt soft. lektionerna är tråkiga, fast vi snackar typ bort alla ;o
sen rasterna är roliiga (v'
efter skolan stack jag hem. gjorde ingenting, sen gick jag & mamma ut oh mockade.
skönt att komma ut, även om det e kallt ute.
sen nu har vi precis ätit. Samantha sover hos pappa!, så duschade nyss me.
ska typ bara kolla tv ikv.
nu orkar jag nte skriva mer (a.
hörs imon!

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, skolan är seeeeg!

2010-01-12 @ 21:37:06
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0