kass bloggning,

hejjsan hoppsan!
hoppas ni inte glömt mig, för jag har inte bloggat på 1 vecka & 3 dagar ;o
ojoj... skärpning pauline!
jag ska bättra mig.

i fredags hade jag fest hemma, orkar inte lägga upp alla bilder så ni kan se de på min bilddagbok där jag heter: hejjsanpauline@bdb
sen har det varit skola hela veckan. inte hänt ngt spc.
idag är det torsdag, usch orkade knappt gå upp imorse.
jaja, skolan gick ganska fort men ändå sakta, hände inget spc precis.
nu är det värsta snöstormen ute, så får se hur de blir med bussarna imon!
hoppas att dom blir inställda!! :DD
lr vad tycker ni !?
nästa vecka är det lov sjukt skönt. :)

jag har redan planerat lite av dagarna:
måndag: ?
tisdag: ?
onsdag: tandställning -.-
torsdag: kolla på high school musical ( med kevin borg )
fredag: till pappa, kanske fiesta
lördag: ?
söndag ?
vill ngn hitta på något så bara hör av er! :)
ha det bra, puss!



bytt min piercing nnu (y.
mobbad bild, men har ingen annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0