trav!♥

♥ hejsan!
jag & ella gjorde ju en ny kladdkaka innan, men fotade inte den ;) tyvär..
haha, men ni överlever nog, efter vi käkat den kom sofie, så hon fick oxå lite :)
så gick vi ut & hämtade hästarna, sen städade dom´ju stallet så de gick knappt komma in lr ut.
men till slut gick de! sen körde vi en mil, när vi va hemma började det regna skit mkt.
men då skulle vi gå in, & dt gick skit bra att köra, fast vera skvätter ju värre än ngn annan.
sen lagade johanna & emma tacos så åt vi de, & nu sitter jag här.
ikv ska ja inte göra ngt, imon ska jag till gbg, så alla smsar mig :)
sofie ska nog med & sen ska hon sova här, den flickan e sjukt rolig. hon e underbar ;*
vi hörs senare ikv!
puss♥


usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0