Norge

helluh :)
just nu sitter jag i en lastbil, på en hållplats för Steffe ska vila lite.
Ida sitter och kollar på mig, Steffe ligger i sängen ver mig, oh jag sitter
här vid datan :DD, vi har varit i norge inatt,
vi åkte från Halmstad vid typ halv 3, Sen åt vi vid sex typ, då åt
jag kött&pommes på en restaurang. sen åkte vi vidare till Norge.
sen när vi kom fram dit kollade vi på en film som hette, ZOOMBIE STRIPP
plr ngt. haha, gash.. sen la vi oss. jag hade visst puttat ner ida :O?
haha, ojjdå.
nu ska vi snart ¨åka vidare hem. imon skA JAG och ida köra vera.
sen ska vi med till norge me steffe igen )
:)
uunderbaaaaaaaaaaaaaaart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kulkul, hoppas du hade de bra i Norge :D

2010-04-07 @ 23:09:24
Postat av: Pauline

Jadå, jag hade super kul! :)

2010-04-07 @ 23:09:58
URL: http://paaauoo.blogg.se/
Postat av: Jacob

Va konstigt att Ida hade fullt me blåmärken på ansiktet då:O :P

2010-04-12 @ 13:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0