tisdag hela dagen!

heysan.
idag va det skola. först tog vi bussen te stan. där vi skulle på rättegång. vi kollade först i en polisbil typ ;o. sen in i en rättsal där dom berättade lite. sen fick vi vänta 20 mintuer. och då fick vi reda på att det blev inställt, för personen "låg på sjukhus" för tredje gången , ;s. så suur jag blev !, så vi gick mot stan, där bussen hämtade oss. tog den till sannarp simmade 500 m. och julle glömde sin bikini, men sen lånade hon min andra överdel. sen in till äventyrsbadet där vi skvätte vatten på några, som typ jagade oss ;s. hahahah
sen hade vi skoj där inne. efter det gick vi och bastade i ångbastun & liite i den vanliga bastun.
sen duschade vi, klädder på oss.
och då började julles hårfön brinna, haha det bara rök om den och sånt ;s
sofie bah: det luktar skit mkt bränt.
sen bah kommer teddi oh dom oh bara: det luktar skit mycket bränt här.
HAHAHA, jaja. nu sitter jag här. ska plugga no nu -.-, prov imon !
och sofie fyller 13 imorgon. grattis i förskottt! (;
men nu ska jag ´plugga,
pussssss

poppis, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0