torsdag,

shu :)
idag åkte jag till skolan som vanligt. så nu ska ni få veta mer om min skoldag.
svenska - skrev frågor om Red Chili Pirat
idrott - brännboll, fett tråkiigt !!!!
matte - bah räknade på !
lunch - klyftpotatis & vegetariska köttbullar, blä !
fördjupning - kollade på bilder från Mahult
vg - bestämmde elevens val & fick sibo.
nu får ni veta mina skriftliga omdömen, skriv vg & mvg.
vg = nått målen
mvg = nått målen VÄL , så ni vet ;)

Idrott & Hälsa = mvg
TRÄslöjd = vg
samhällskunskap = mvg
historia = vg
geografi = mvg
religionskunskap = mvg
musik = vg
engelska = mvg
tyska = mvg
bild = vg
NO = vg
matematik = vg , så jävla sur för de.
svenska = mvg
nöjd med alla förutom MATTE ! :(

aja, sen åkte Emma med mig hem efter skolan. vi sitter bara här nu. sen ikv blirre väl styrelsemöte -.-, BLÖ !

saknar tiden på bilden extremt !!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Haha snyggt ;)<3

2009-08-27 @ 18:51:42
Postat av: evelina

hahahah omg (: dt var när du, jag, emma och julia var på stan och jag råkade spotta ut hela min powerking (: haha <3

2009-08-27 @ 20:46:54
URL: http://eveliinaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0