sofie oh tävlingsdag !

igår åkte sofie hem efter 12 ngn gång. då åt vi, sen kom cornelia vid 1. sen packade vi in sakerna & Under. sen åkte vi till Åby. när vi kom fram, värmde jag. gick bra, fast hade as långa tömmar så han bröt antigen utåt eller inåt , men sen fick jag låna Cornelias i ´loppet. & då kom vi femma. :), sen tävlade nathalie med Katla, skit fina va dom . bah sprang om alla,. shiit vikken häst ! , aja. sen tävlade samantha, tufft lopp så hon kom precis utanför placering. och cornelia kom femma i samma lopp ! , sen hem . på hemvägen sov jag & cornelia ingenting, vi satt oh sjöng me på alla låtar på rix fm. bäst e vi !
sen kom vi hem , släppte ut under o så, sen somnade jaaaaag :)

ÄLSKAR MIN SOFIE & UNDER <33

 jag håller hårt i dig & släpper dig ALDRIG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0