måndag IGEN

hejsan. idag va det måndag igen. dags för skola.
jag klädde på mig & de som vanligt. sen fixade jag mig & de.
sen kekade jag ,s en drog jag te bussen. sen skolan.
vi hade lite olika lektioner. och på lunchen gick vi till Mini Livz (:
fast hade inga pengar, så fick av soife ;). taack sötnos.
aja, nu sitter jag här . & jag hatar verkligen lösa tänder. dom e bara ivägen. & nu
har jag en tand som verkligen är SKIT lös, kan typ nt ens äta. BLÖ på de.
aja, funderar på att göra en hissar & dissar lista, kan ni ge förslag på vad jag kan
skriva om? ,
aja senare idag vet jag inte vad som händer. tråk som vanligt antar jag -.-
man har fan ingenting att göra nu för `tiden ??
aja.
(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0