hissar & dissar listan ,!




* adidas tröjjor
jag tycker dom e skiit snygga. visst alla har sådana typ. funderar på att
be syster köpa en till mig i thailand. för dom e sjukt snyggaa ! ,kär i dom asså. rätt lr fel ?

* helg
det e så jäääääävla skönt med helg efter en jobbig vecka i skolan. man kan
sova länge oh vara uppe länge. vara med andra kompisar som bor en bit ifrån.
det finns mycket bra med en helg. håller ni inte med ?

ordning på rummet
nte för jag själv har ordning på rummet. men det e mycket finare. jag tycker inte
om stökiga rum! , jag FÖRSÖKER hålla rent på mitt rum. men går nt spc bra.
men stökiga rum e inte trevligt. då kommer alla spindlar usch ! mke bättre med
ordning på rummet. vilka har ordning & vilka har kläder överallt ?? ;)ignorera bilden !
* lösa tänder
dom är ivägen va man än gör. äter, pratar, dricker. vad man än gör kommer dom och stöör.
önska man bara kunde dra ut dom!, men det gör jag så JÄVLA ont, jaja, dom åker ju ut av sig
själv. men inte speciellt mysigt att ha en tand hängande ?? ,

* skolans mat
HATA HATA HATA skolans mat , verkligen ! , dom har fan aldrig god mat. antingen hittar man
hårstrån eller ngt annat äckligt. vem har lixom inte hittat massa äckliga saker i maten ? , någon 
gång kan det vara god mat. men det e verkligen nt ofta. visst har jag rätt ?

*  fettigt hår
FETTIGT HÅR ÄR ALLTID LIKA ÄCKLIGT !, om man ser folk med det kan man fan tro att dom
aldrig duschar ? , fifan. man kan iaf sätta upp de lr ngt om de e fettigt ? , HATAR att se det. usch , !!
folk borde kan duscha oftare då :OO. vem håller med att fettigt hår är JÄVLIGT äckliigt ?




detta va första gången jag gjorde en hissar, dissar lista . så nte så bra (a.
men jag lär väl mig med tiden ;)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: anonym

ja allt du skrev stämmer. håller med dig fullständigt Pauline ;:d

2009-08-24 @ 17:10:04
Postat av: Anonym

Älskar den bilderna du lagt upp :d<3



Jag diggar din hissar dissar lista ;)

2009-08-26 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0