dååålig bloggning :/

hejsan.
jag vet att jag har varit skit dålig på att blogga.
men nu har jag varit i stugan & sånt skit.- vi har mest varit hemma i stugan men fakta kommer (:

måndag : packade klart allt hemma, åkte iväg. kommer fram till ljungskile & handlade mat & så. jag köpte även ett jätte bra bok: prinsessa i rosa - prinsessans dagbok 5. suuper bra, inte läst kklart den . men håller på :). sen åkte vi vidare till stugan. då packade vi upp & fixade. läste lite oså för fett slö blir man av att åka bil , rätt lr fel ? , aja
sen åt vi grillat på kvällen . (Y) , ÄLSKAR DET ! , aja sen va jag lite med sebbe och hans kompisar, vi satt bah utanför stugan. har för mig att bea kom den dagen också. fett skoj att träffa henne hon va verkligen saknad, 3 årsen sist :O. hihi, sen kollade jag på tv med mamma ocksånt . sen läste jag & sen somnade jag.

tisdag: jag minns nt när jag vaknade, vi åt iaf frukost, sen orkade man inte göra ngt alls, det regnade inte men värdet va inte toppen precis. men men .. sen läste jag massa i min käraste bok. sen gick vi ner till bryggan fiskade lite. men ingen fisk fick vi inte. så gick jag upp,. så fick dom såklart en gädda :O. ahha för jag gick upp lr ? , Skulle inte förvåna mig , hahaha ^^ , senare på kvällen åt vi grillat igen, såååå gooooooooott. skulle kunna äta hur länges om helst. seriöst , haha :). vem håller med mig att det e fett gott ? , sen kollade vi på hajen III lr Beck , minns nt . vi har ju lixom bara kanalerna 1, 2, 4 & 6 typ . lr vafan de e :s. hahaha LAAAAAAAAAMT. aja , sen läste jag min käääära bok ikv igen (;. sen somnade jag ganska lätt.

Onsdag : mamma väckte mig vid halv 10 , & sa att det va fint väder oh om jag skulle med till ljungskile & handla. oh de skulle jag , så vi åkte dit direkt, köpte lite mat ohså , sen hem . solade vi först utanför stugan men de gick fan nt för det va äääääckliga djur. så vi gick ner till bryggan & då hade nt solen kommit ännu. men sen kom den ;). & vet ni ? . jag va så smart så jag glömde bikini så jag fick sola i bh , snyggt sen ju när man fick såna ränder skit ?, HAHAHAHAHA. & eftersom jaghade haft en annan bikini innan så va jag vit på stället vid bh:n så jag brände mig typ -.- , HÖHÖ.men jag får skyylla mej själv (aa'  haah , sen gick solen i moln as mke :s. m SUUUUR ! , haha. sen koms olen på bryggan , men sen kom det ännu fler moln, ååh. fiiiiick damp , men vi solade ändå ganska länge,. höhö, sen hem . vilade till halv 8. då gjorde mamma mat, sen åt vi grillat igen, ahha ^^ , sen lsäte jag & sen somnade jag ;)

Tosdag: vi gick upp halv 9-9 lr ngt idag. då städade vi stugan oh åt så vi skulle hinna sola. så när vi städat och allt de, så kom de massa moooooooooln, så vi gav upp oh packade in de sista i bilen oså . sen åkte vi, åkte o slängde sopoer osånt, sen åkte vi vidare till kungsbacka. & där gick vi in på Börjes och köpte saker till Hästarna som vi behövde. höhö , bra att dom skaffat de nämre nu ;) (Y), sen åkte vi till ngt vafan de hette & åt donken, åååh älska . ´mcdonalds = hiss lr diss ? , ;). sen åkte vi hem , kom hem . satt på datan oh sen körde vi häst. sen nu sitter jag här. hände riiiikv?
men jag hoppas FAN på fint väder imorgon :)
och sofie babe , krya på dig sötnos (; <3

KLIPPA MEJ PÅ SÖNDAG , MEN HUUUUUUUUUUUUUUUR . ge mej förslag sötnosar ?? <3
& vet ni , bästa ; vwiccii.blogg.se håller på och ändrar min header )(Y).
tack gumman så får vi se hur den blir sen (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0