FREDAG, LÄS !!

hejsan, entligen helg :)
idag va det skola som vanligt sög. började med matte, gick igenom ngt, minns inte :O, haha sen hade vi bild ritade apelsin, sen fick gynne damp på mig -.-, hatar henne,:), sen idrott, då hade vi bandy fett skjj, älskar det (y.
sen va de lunch, as äcklig mat, gick till rolles då med. sen engelska, prov. gick sådär. får hoppas på de bästa.
efter skolan åkte julia oh sofie med mig hem. vi lagade först mat, sofie lagade pommes och jag hamburgare, men hamburgarna blev skit äckliga. hhaahhahaha, sen gick vi ut, tog in buster & under, fixade dom. började rida ut, sofie red buster och julle red under. samantha & jag gick. när vi kom in i skogen, skulle sofie galoppera under, då kastar han av henne, så hon ramlar sen springer hon efter, får tag i tyglarna så han stannar. sen rider vi till lillstugan, för samantha sa att klockan va 10 i 6, och julia va lite rädd i början. så fick leda, så fick lixom springa med bredvid. så kom vi dit, handlade godis. sen red vi ugglesjö baklänges. haha, lr asså . började i slutet ;)
sen på hemvägen skulle julia galopera med under, som hon gjorde nästan hela rakan. så när hon ska bromsa, red hon barbacka, och tappade balansen och ramlade av. hon  slog sig inte, men under sprang hem. haha, mamma fick gå ut och ta honom. sen fixade vi dom, sen in. packade, åkte till pappa. åt pizza, mne åt inte ens halva, :O ,hehe, nu e klockan halv 12 , på kvällen. imorgon blir det innebandy klockan 11-12, sen ska jag nog dra tll skåne med sofia, hon ska rida. så ville on att jag ska med. s gör nog de :D
bilde kmr när jag kmr till mamma, ha det bra allihopa ;)
puss


älskling, bli friisk, saknar diig, du va den bästa hästen , jag älskar dig !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0