måndag .. igen !

hey. måndag igen ! :/
lovet redan slut, buhu
jaja va i skolan dåju. vi hade vanliga lektioner. på tyskan fick vi tilllbax provet. haha 46,5 utav 112 (a. jag vet jag äe bäst. men whatever ? tyska suger sten hårt ! & är skit svårt.. :). så palla ! . inga betyg ändå så ;). klarar mig nog.. haha . jag har aldrig fått en varning, för jag är sjukt duktig. asså. haha ? , asså om ni inte fattar så har han att om man pratar skriver han upp en, och har man två får man åt/kvarsittning i 1 timme på fredagar. sjukt lamt ! -.-, men bäst som man e har man inte fått ngn ! (y. bäst lr vad ?
sen hade vi lite andra tråkiga lektioner med.
nu  ska jag äta. bloggar mer sen :)
puss / pauliiinisch

2005. red på ridskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0