mackaroner ?

hey igen. nu  e jag skit duktiiiiiiiig :d nyss lagat mackaroner till mig och lillasyster. men ännu godare med socker på . muhaha :) asså jag sitter och spelar farmville på facebook, det äger fan (h. men gått lite dåligt den senaste tiden. internet fuckat och ja ni vet. sen har jag farm town och massa med.. men på de fattar jag ingenting. haha, seriöst ingenting fattar jag ;s. men det blir säkert skit bra.
vad händer imorgon alla ? & vad händer till helgen?

någon i Genevad som kanske är lite social fredag kväll, lördag kväll?
ska ju jobba. muhaha, fett jobbigt :(. men tjänar pengar
aja, nu ska jag spela klart farmville. sen glo tv & duscha. sen sooova.
skola imon ;s
hoppas den dagen blir lyckad ! ....
pusspussss

 pusshey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0