jobb..jobb.. oh jobb

hejsan.
fredag, va jag bah hemma & kollade idol. mariette åkte ut, fan ;/. jaja.
lördag, gick jag upp vid halv 7.
åkte till jobbet, fixade, mockade, åt mat, hem te mamma. slutade vid
halv-tjugo i fyra . låång dag. !
söndag, vaknade vid fem. läste sms, låg & tänkte på vartenda litet ord .
länge som fan, ! . sen somnade jag vid halv 6. vaknade vid 6
av en jävla klocka, pipipipi, jag fick ryck. sen skulle jag upp halv 7
orkade typ inte jobba, men gjorde de ändå. vid 10 va vi klara med
4 boxar i stallet, 5 på ena sidan, & fem på andra , 14 boxar.
sen hade vi sju kvar. men då stack vi oh köpte frukost.
köpte lussebullar, men åt aldrig dom.
för jag slutade vid 11 ;o. då kom sofie ist.
hem duschade oh så. sen te mammas jobb.
sjukt mkt julsaker alla sålde. jaja, sen hem sitter här nu.
imorgon blir det skola.
sen mocka åt mamma, och efter det ska vi nog köpa skor.
puss


om du sagt det tidigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0