fortfarande sjuk

hejsan bloggen.
fortfarande sjuk. usch säger jag ! , idag ska mamma köpa halstabletter, kan typ inte prata så ont jag har. så måste knarka de. haha, sen knarkar jag huvudvärkstablettet (migrän) typ ;S. sen även nässpray ! , wiho !
hatar att vara sjuk;s. men blir nog skola imon. börjar faktiskt bli bättre (y. tumme upp på de asså!
nu sitter jag coh spelar farmville, happy aquarium, allt sånt där på facebook. beroende blir man fan. haha, men de kan faktiskt vara lite skoj :D
jaja, nu ska jag väl kolla på tv eller fortsätta spela det ! ;). finns fan INGENTING att göra när man e sjuk. eller så ska jag gå coh sova.
känns som om man missar sjukt mycket i skolan ;o
tur man inte har betyg asså ! ;)
pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0