2/4-09 :]

dagen;
mamma väckte mig halv 7, gick upp & duschade. käkade, sminkade mig osv . gick ut till bussen då. kom till skolan vid 8. sen började lektionerna;
no - rymden , typ. skriver om solen -.-, lamt fast ändå. HATAR NO ! :)
teknik - samma, hatar teknik också ;)
so - landet. kom lite längre ;pp
lunch - kycklingpyttipanna typ ? , och de man fick igår texas typ. ganska gott
idrott - hade vikarie. först ngn tävling. sen övade jag, sofie, julia & ella på vår video som vi ska spela in :). kommer bli bäst assåå :D hahah (yy. , ( fast jag suger -.- )
matte - pratade bara om något snabbt, sen ritade vi påskkort :)
OCH NU ÄR DET LOV :D
WIIIIIIIIHO !
fast ska nog med samantha till hennes skola imorgon ;s.
haha , aja lov iaf :). 12 dagars lov dåe ;) . (Y)
puss pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0