min helg!

fredag: när jag kom till pappa tog jag det bara lugnt, sov lite på soffan osv.
åt pizza, sen somnade jag ganska tidigt.

lördag: gick upp åtta , åkte till mamma och  sov lite till. vid halv ett typåkte jag o soffe till travet
med mamma samantha johanna o jason, sofie skulle köra tiffy. kollade på,
travade även tiffy underbart! ;*
sen åkte jag till mamma o sola lite, sen kom emma till mig då gick vi till pappa.
sdär skulle vi tälta, haha, per kom när vi va klara med tältet, så dampa vi o hade riktigt kul.
haha sensomnade jag före dem, men då blir dem rädda för en häst som gnäggade och en katt. haha!
vilka mongosar , sen somnade jag iaf halv två lr ngt, lr vettefan,
tack för de töntar!

söndag: gick upp åtta, åkte iväg med mamma, johanna, emma & jason, per åkte ockåhem då. stackarn.
sen passade jag o emma jason, sen travet vid 12 till halv tre, där solade vi, haha riktigt varmt.
sen åkte vi till konfan vid halv tre , hem halv sex till johannna, åt där. somnade sen på soffan,
halv tolv slutade mamma jobba & då hämtade hon mig.
tack för helgen emma & per :)


jag saknar innebandyn & min bästavän

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg , allt bra med dig? :)

2011-05-10 @ 19:22:05
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: Kajsa

heja

2011-05-10 @ 21:02:28
URL: http://strandkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0