Emma bloggar..

Hejsan !
Pauline är så lat så att jag får blogga åt henne.. ILLA PAULINE!
aja, nu ska ni får höra om min dag istället. Är sjuk så har varit hemma idag.. mindre kul ! Va inne i stan o köpte en bikini och present till min lillasyster idag eftersom hon fyller år på måndag. Gjorde även vid mina naglar , faktiskt nöjd denna gången :)
Sen kom jag hem o la mig i solen . Så sjukt varmt ute!
Nu sitter jag med volymen på max o pumpar hög musik samtidigt som jag pluggar så att jag kan ta mitt körkort till moppen snart. Går väl sådär kan man säga.. (a)
Imorgon blir det i alla fall skola igen förhoppningsvis.




Gullig bild som jag hitta på datorn!

Pusssssheeey / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0