godmorgon!? typ..

eller har varit vaken ett tag, och nu sitter jag och emma i sängen och chillar.
jag sa ju att emma hade bloggat men att de aldrig kommit upp de va för hon bloggat på DENNA bloggen..
så om ni vill se vad hon skrev så kika in på den bloggen, haha :)
just nu regnar de ute så finns inte så mkt att göra, vi kanske kan tvinga ngn åka med oss till torp eller något.
för igår typ. gick mina NYA shorts sönder för att.. jag satt fast i ett koppel så höll emma i den, HAHA, så ska min bror hälla vatten på mig så springer jag, så bah går dem sönder där snörena hänger ut :(
men jaja.. vi får höras senare för nu ska jag och emma prova locka hennes hår ! :D
puss


en bild emma tog på jason i början av veckan,
sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0