chillen grillen

sitter nu i "solen" med emma och chillar, och med "solen" menar jag att de är sol & skiit varmt, men lite moln här och där.. men annars riktigt skönt här, allt är så underbart & perfekt. man behöver´lixom inte ens tänka på hur man ser ut osv..
jaja, igårkväll gick jag emma & samantha till olle och skulle bada med honom och hugo.
jag och samantha tog ett dopp för de va läskigt där.. & emma kollade på.
& sen gick vi hem till dem och kollade på någon film, ungefär lite innan tolv följde dem oss hem.
när vi kom hem käkade vi godis & chillade bara som vanligt, hehe!
nu har vi precis varit i Ljungskile och inhandlat lite saker som vi behöver. kollade även på ett hus som brunnit lite, men inte så intressant.
nu är jontis, rasse, mogge, samatnha, & sebbe ute och fiskar och vi tar de lugnt resten av dem sem är här.
men nu ska ni få några bilder ifrån veckan
puss


emma & sebbe slåss, emma trillade ;)
emma & jason :)
jag o jason :)
jag & rasse :)
sjön en vanlig dag.
solnedgången igår.
jag ska bjuda på mer bilder sen när jag orkar, hihi, puss så länge ;*
GLÖMDE SÄGA ATT RASSE ÄR MONGO SOM INTE VILLE ERKÄNNA ATT HAN LÄSER OM ONANI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0