ha det bäst älskling.. :(

ha det jätte bra i thailand robin.
kmr sakna dig som fan..
och fuck detta, men du klarar det.
förlåt,
jag älskar dig
jag kommer vänta på dig,
föralltid
kaninteförstå, alltid samma sak

idag va jag inte i skolan, hade sjukt ont i huvudet för inte sovit ngt inatt.
imon ska ag iaf till skolan, hur lite jag än sover inatt.
sen ska jag hem till emma, klarar inte av att vara ensam, sen är det träning.
får göra mitt bästa..
jag orkar inget
inget att säga, mer än att jag mår verkligen skit, så kanske nt så mkt bloggning.
puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror du på dig själv?



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :D

2011-01-20 @ 19:40:27
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0