Alexandra..<3

jag har inte känt dig alls länge, men ändå så har jag insett hur underbar du är.
hur bra du är, jag vet redan att du har ett hjärta av guld, kan snacka me dig om allt.
och du med mig om allt, det vet du gullet. många tänker, hur fan kan du älska henne så fort.
och bla bla, men ärligt talat vet jag inteheller.. men jag kände på mig..
hur äkta du är, hur mkt jag kan lita på dig, känns som vi känt varandra mkt längre
mend e har vi faktiskt inte, men jag älskar dig. älskar dig för den du är
och du e helt underbar, du är obeskrivlig hjärtat.
glöm aldrig de!



helt jävla perfekt

Kommentarer
Postat av: Anonym

svaret finns på min blogg älskling !

älskar dig så sjukt ! <3<3

2011-01-05 @ 02:23:51
URL: http://latinaslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0