helg igen!

känns helt underbart att det är helg igen, fast helgen är helt fullbokad.

idag ska jag träffa willä, sen hem till mamma oh bah mysa med dem trorja?
emma ska ju spela cup imorgon så vi ska inte sova över idag :(
sen imorgon fyller lillasyster 12 , och bror fyller 20 på söndag! så ska fira dem imorgon.
sen ska emma oxå sova hos mig, och jag tar ju ut mitt löshår med, tagga kort hår.
sen på söndag ska jag med sofie och ta ut sitt hår, sen konfa om vi hinner.
så de blir mkt i helgen, nu ska jag städa mitt rum & lite sånt najs, huhu.
vi hörs ikväll. hoppas ni får en bra kväll!
puss

 


& juste..
grattis till min bästavän & sebbe, dem blev tsm i onsdags!
hoppas de håller länge älskling
och är glad för din skull.
älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0