duktig pauline!

skolan idag vart hur chill som helst, först hade vi engelska, läste typ texter sen jobbade med verb.
sen hade vi idrott, volleyboll :( sög dase , iaf.. efter de hade vi so, där jobbade vi i datasalen.
sen lunch sen slutade vi. när vi käkat vart de en timme & en kvar till bussen gick,
så jag & emma gick till rolles,s en åkte jag hem o sov lite. sen vid 4 skulle jag på utvecklingssamtal.
gick sjukt bra, för jag e grym (h, 0 minuter sen!! slå den ni ;)
bäst assså,
sen efter de tränade jag, gick sjukt bra. fast har ny klubba så mst vänja mig vid den nu!
men nu bordejag plugga, prov oh glosor till imorgon och inte pluggat på ngt av de, :(
lite sämre pauline.
imorgon är de fredag & vet ni?
PÅ LÖRDAG TAR JAG UT MITT LÖSHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR :D
bde bra och dåligt, ser förjävligt ut nu, så nu har jag kort hår ända till augusti :o
wow ;) ha de bra, puss

'
blir denna bilden för hade kort hår där. huehue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0