dålig bloggning, förlåt!

i söndags gick jag till veinge & va med sara & sofia, vi chillade sönder och hade cp kul =D
ofc, sen sov jag hos henne. igår vaknade vi typ vid halv 10, fett jobbigt. sen va vi ute osv.
sen gick vi hem till sara, då bytte hon om , sen hem till mig, så gick vi till hallaberg.
där träffade jag per & sara tränade, sen hem till mig & käkade pizza, fett gott var de!
sen käkavi godis, kolla film, datan osv, hehe.. sen idag solade vi, sen träffa vi jonte & ida liote,
sen åkte sara hem, så nu är det bara ja & sofia, hon ska sova hos mig inatt.
imon ska jag kanske kolla på träning & sova med emma, hähä, fett soft.
men nu ska jag & sara fota oss, ni får dem seeen, puss :D


aajuuustee.. vi har solat massor med,
kolla sara jävla neeoooger ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0