Turkiet!

sofia
samantha
de två töntarna
poolen
jag första dagen.
sofia
sofia
igen
jag
jag
jag
jagggg
pauline och samantha
pauline oh sofia
samantha oh sofia



pauline o sofia
jag
pauline o sofia
emiiiiiiiiil <3

sofia
jag skulle dyka (A)
jag sofia o samantha
tjockis, haha



det får räcka, jag hade verkligen de sjukt bra i turkiet.
de va runt 50-60 grader mitt på dagen i solen.
fatta varmt, men de va skönt. jag köpte lite saker oxå, men kmr bilder på de en annan dag.
jag hade skit roligt, lärde även känna ngra.
lr snackade lite me dem, <3
nu e vi hemma igen, redan börjat fjälla.. usch, hatar de..
men hade iaf en sjukt rolig vecka!






Kommentarer
Postat av: nelli

vad hette hotellet ? :)

Var va du ?

JAG SKA DIT DEN ANDDRA OKTOBER :D

2010-09-24 @ 14:45:03
URL: http://neellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0