torsdag..

ska komma igång med bloggningen igen,. ska bah hinna med fritiden och läxorna..
idag va skolan chill, efter skolan drog jag med Emma baby Ekstrand hem.
vi satt lite vid datorn, sen va vi ute hela tiden typ. Emma tog med sin kamera.
men har några bilder med min mobil också som ni snart kommer få se, :)
sen cyklade jag & Emma till skolan vid kvart över tre, för ja skulle ha utvecklinssamtal.
detta pratade vi om: mahult, hur bra min klass är, hur duktig jag är, sen att jag skulle fortsätta va en så bra kompis ;), ojoj.. jag skryyyter, ja de gör jag :D , haha..
nu ska ja plugga engelska, sen ska jag städa lite på rummet. imon ska emma o sofie me mig efter skolan trorja,
vi ska köra Tiffy & Vera, sen på kvällen ska vi på tjejkväll hos Ida, blir nog att sova där me trorja :)
de ska bli najs, bilder kmr från de sen!
nu mst jag plugga, vi hörs senare, pusspuss

pauline (L) emma
min älskling =D
emma igen, fin hon e .
de får räcka, för nu mst ja plugga, vi hörs senare!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0