onsdag.

skolan idag, va fett chill, gick ganska fort.
efter skolan tog jag, ella  & emma bussen t stan, de köpte present t mig,
sen köpte emma 2 bh:ar, sen gick vi till emmas farmor och fikade.
sen åkte vi direkt till trönninge, dags för träning.
fick veta alla dagar vi skulle spela match, de får ni se en annan dag :D
nu har jag precis duschat och emma är hos mig, hon ska sova här inatt.
för vi har studiedag imon, :)
massa bilder från skolan idag, och jag bjuder på alla, :)


amanda felle emma andreas dennis

emma & pauline,
jag i glasögon 'aaa

emma & paaauo :D

emma mobbad
ella o pauline :D

ja o emma efter träningen 'a



imon åker ella den bögen t turkiet -.-
ha de bra gumman, kmr sakna dig.
& köpt mke t mig :D, haha (A)
loveu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0