hooome!

fyfan för dagen, regnregn&regn..
jag hatar de? just nu längtar jag till sommarn & tillbaka till turkiet
hatar regn. hatar kallt, blåst, allt förutom värme!

först skola helt vanlig, behöver vi inte gå egenom, tråkig som alltid.
sista lektionen fick jag & emma gå 10 minuter tidigare för ja skulle kolla mina knän.
men de va bara vanligt för tjejer i vår ålder, så fick några övningar -.- jippie!

sen gick jag & emma in vidare i stan,köpte en foundation, ett linne, ett par skor,
& va jag ska ha på mig på halloween :D fett soft.
emma köpte typ en kam o samma t halloween, snart halloween fan.
& som vanligt, två "blondiner" i stan kan väl aldrig bli lyckat? hmm.. nä!
först när vi ska gå in på Gallerix, håller Emma på att halka, sen snubblar jag över en brunn?
lr rättare sagt ett brunnslock. illa Emma & Pauline, men har seriöst aldrig tråkigt med den bruden.
och ska osva hos emma hela helgen, hur kommer detta gå?

haha emma, jag älskar dig massviiis <3



we are so fucking sweet,


Kommentarer
Postat av: Emma

nej hur fan kommer detta sluta? ;) AHAHAHAHAH ÄLSKAR DIG ÄVEN FAST DU ÄR BLOND :D<3

2010-10-27 @ 20:40:12
Postat av: Pauline

hahaha, ajaaduuu, de kan man fan undra siiig :D

vi är fan bäst tsm :)

älskar dig med? även fast du är dum i huvudet ? :) <3

2010-10-27 @ 20:41:12
URL: http://paaauoo.blogg.se/
Postat av: Emma

jag dum i huvudet? hahah snarare du lilla gummsan :)<3

2010-10-27 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0