...

när jag tänker tillbaka, på de vi hade, hur bra jag & ni mådde.
hur glada vi vart tillsamma, visst vi bråkade, men nu e allt skit.
inte bara detta, utan även allt annat, de blir för mkt på samma gång.
jag förstår ingenting längre, vi hade de så bra ihop, sen en dag..
då va allt förstört, de blev ngt helt annat, nu snackar vi alla inte ens me varandra.
de e hemskt, jag försöker glömma, men de går inte.. för e de inte jag som mår dåligt
är de ngn av er andra. jag ser och märker på er, att ni mår dåligt.,
de är hemskt att se, att se folk må så dåligt.
men ja ska kämpa för att ni ska få de så bra som möjligt, jag gör mitt bästa
jag vet jag inte är tillräckligt till hjälp, men jag försöker..
jag älskar er

Kommentarer
Postat av: pauline

Pauline...älskar dig med. Är så att ibland går inte livet som man vill utan då får man försöka göra det bästa av det. <3

2010-10-14 @ 21:25:08
URL: http://paaauoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0