emma fru baby älskling fru kyss

haha, har seriöst inget liiiv.
gick upp hal våtta imorse, åkte te angela.
klippte mig, färgade håret & satte i löshår. så har långt hår igen.
känns skönt!
sen käkade vi donken, direkt till emma, sen till varberg,
laget spelade match, men inga kommentarer om hur de gick.
haha, nu sitter vi här, fick lite presenter innan, fick typ fyratusen,
men nt fått av alla ännu, sen har jag fått en klocka. hihi nöjd faktiskt.
men nu ska vi snart äta tårta, sen sover emma här.
imorgon ska vi till angela lika tidigt, men när sofie fixar sitt hår sover vi :d
hahahahah, pusspuss



(a)
bild tagen för tjugo minutersen, inget smink :D

Kommentarer
Postat av: liselott

Vilken lättnad att få höra att jag inte är den ända som har känslor för en annan tjej på det viset. Jag och emilia har varit tillsammans i 1 måndad nu. Känns underbart när man kommit ut med det och kan berätta det! Önskar dig och Emma all lycka i framtiden! Ha det bra! Puss och kram gumman

P.s har tyvärr ingen blogg, så kan inte skriva i nåt i den där rutan. men funderar på att skaffa en blogg och berätta om mig och emilia. den kanske skulle stärka andra tjejer som inte vågar berätta att dom är lesbiska. Pusss och lycka till!

2010-11-03 @ 21:43:24
Postat av: Raymondalva

Awesome site!

2012-01-27 @ 09:36:00
URL: http://raymondalva.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0