dålig uppdatering..

vet att jag bloggat dåligt nu i veckan, förlåt.
ska försöka ändra mig, hhi

veckan har gått fort, kommer nt ihåg ens vad jag gjort. senil pauline? lr va..
haha, jag har försökt plugga mke på engelska provet jag har imorgon.
men inte gått så bra, så går nog inte bra imon hlr. fan!
men jag kan bara skylla på mig sj och ingen annan, haha.. :D
nu sitter jag i min säng, inte käkat kvällsmat lr ngt ?
jag är nt hungrig,jag är alltid hungrig på kvällen. konstigt, vad har hänt med mig?
nä ja överlever utan mat.
nu ska ja plugga lite, sen SOVA!
imon blir ja ju 14! glöm nt gratta mig :D
puss



juste..
igår tränade vi brottning med laget, fatta träningsverk jag har nu`?
I HELA KROPPEN, :OO
buhhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0