pauline ekstrand..

okeyy , jag förstår inte ngt längre, allt är så fel. kan ngn förklara vad?
folk hit och dit tkr jag förändrats.. visst, de kanske jag har,
men jag märker inte de själv, allt är så fel & inget är som förut.
jag pallar inte med detta, det är alltid samma sak,
okej, jag borde vara van, men jag såg nte ut som jag gjorde för tre år sen?
självklart inte, men jag klär mig som jag gjorde i somras,
jag sminkar mig som jag gjorde i somras, jag ser ut som i somras.
sminkar mig inte mer nu, jag är exakt samma pauline. fast jag har blivit ett
halvår äldre? så säg mig.. vad vill ni ha sagt? ni säger jag är förändrar.
okej, men jag vill veta exakt hur. och det värsta, ni som jag tänker på.
det fula är ni snackar knappt med mig, och ni knr nt mig hur bra som helst hlr.
lr "ngra" av er gör. och sanningen kmr alltid fram, så jag vet vad ni sagt lr inte sagt.
i somras vart jag helt okej, men vad är felet nu då? jag pallar inte.
ist för att snacka massa säg de till mig ist?

nu finns de bara en person som jag få mig glad igen, det är du..
men ja verkar vara ett "problem" för dig med, fast ändå inte.
jag vet nt vad du vill lr vad du inte vill, men jag orkar bara inte.
att de alltid ska hända mig, varför? vad gör jag för fel?

men okej, jag ska göra mitt bästa, mitt bästa för att bli den pauline som ni accepterar.
men jag är mig själv, jag är den jag är & ni kan egentligen inte ändra på mig
bah accepterar mig som den jag är..

 

& nu , nu är du allt jag vill ha,´bara ligga i din famn och känna mig glad.
må bra, känna att för dig är jag perfekt..
snart ger jag upp



jag saknar att kunna må bra, jag saknar att kunna le & mena de på riktigt.. :'(


Kommentarer
Postat av: moa

hänt? ;o <3

2010-11-21 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0