helg!

idag va "skolan" va fett chill, hade no som gick fort.
sen tog vi bussen t kulturhuset o kollade ngn teater, läskigt fan :O
sen lyssnade vi typ på ngra som gick i dans oh shit! sen åkte jag, Ella & Emma t gymnasiemässan.
träffade typ roooliiigt folk, sen tog jag massa papper t olika skolor och shit
verkligen vet ja nt va jag ska välja. tur jag har iaf ett år att tänka..
sen gick vi o käka kinamat, sen tog vi bussen t ebba, gick typ runt hela fyllinge, vi hitta nt.
så snöa de, kallt va de, blöta va vi.. haha iaf, när vi kom fram va marianna där,
sen kom massa andra tjejer, så käka vi pizza oh så. SÅ JÄVLA KUL
TACK FÖR EN GRYM KVÄLL TJEJER, NI E GRYMMA <3
men nu funderar jag på sova.. godnatt :)



bild sen jag & beccah blev fotade! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0