emmadag!

jag har nu.. nu har jag kommit på att på vardagarna bor jag fan me emma :d
& på helgerna bor hon hos mig :) SOFT! men vi e ju trots allt gifta & vill ha dagen ihop. haha

nu har jag precis ätit, klockan e bah halv åtta. vill sova, sova bort allt. bara drömma om dig,
drömma en underbar dröm, glömma all skit.. aja bortsätt från de, funderar jag på plugga.
för kmr typ inte hinna plugga imon, ajdå.. men jaja, annars är det väl bra med mig.
förutom att jag kan inte släppa DEN killen, och jag hatar de.. :/
aja, i helgen sover världens bästa Emma hos mig, som alltid..
men vi hörs nog senare innan jag ska sova, om ja nt går oh lägger mig nu..
puss


mkt gammal söt bild på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0