Emma Ekstrand (L)

inatt sov ju världens bästa Emma hos mig. igår skulle vi fota, men ist bakade vi lussebullar.
så bäst vi är lr, fast de va rätt svårt 'a, men dom blev iaf skit goda! :D
sen idag vaknade vi tio, lockade håret oh så, sen skulle vi fota men blev nt så.
så vi åkte t ishallen åkte skridskor, skit kul. jag ramlade bara TVÅ gånger! :) stolt över mej sj.
sen gick vi från sannarp-anderbserg (badhuset-vianor), så duktiga vi är.
sen körde vi emma hem. när jag kom hem käkade jag kebab (a), sen somnade jag på soffan.
nu är jag och sofia de ända vakna, vi spelade lite sims innan 'a, men internet segar sönder här hemma :(
sjukt sur.., aja. imon ska Ella, Emma & Emma sova hos mig. bääääääääääst <3
jag älskar dig Emmaaaaa, <3

ni får bilder från mig o beccah, o sen jag va med emma när mitt internet slutar dampa ;*


Kommentarer
Postat av: emma den bästa ekstrand

haha tack för dagarna cppp :D

vi var bäst på att åka skridskor (H)



när kan jag komma till diiiiiiiig ? ;)§

2010-11-06 @ 13:39:25
URL: http://eekstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0