Beccah & Paulina<3

vaknade idag vid typ 20 över 10 av mitt alarm, då åt jag ella o emma frukost.
sen åkte dom hem, då åkte ja till Becca, vi fixade oss. skulle locka mitt hår,
men blev kortare än t axlarna, så sket ide :o, så vi plattade håret och sminkade oss.
sen gick vi till rolles köpte mat, men då va de 10 minuter kvar t bussen skulle gå.
så vi tog med oss maten. sen vart bussen typ 10 minuter sen -.-, men då åkte vi till stan.
när vi kmr in där kommer nästa buss vi ska med, då åker vi vidare till Harplinge.
där träffar vi Paulina, så fotograferade hon oss . sjukt snäll person asså! <3
så ni får nog bilderna ikv lr imon.
TACK SÅ SJUKT MKT FÖR DAGEN BECCAHHHHHH O PAULINA <3
sen när vi kom t stan tog jag bussen hem, nu kmr snart mamma oh hämtar mig.
imon vet jag nt vad som händer? NGN SOM VILL TRÄFFAS?
vi hörss sen :) puss

jag o min älskade Vera (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0