skola imon..

som ni vet så sov jag hos Nina i fredags, vi åkte och hämtade henne sen körde min bror oss till österskans, där vi gick in mot stan, skulle ta bussen till frösakull. i stan träffade vi Olle och några andra. sa bara hej ocksånt. sen åkte jag, Nina & Benna, till frösakull. när vi kom dit gick vi till Ninas faster, ner i källaren och jag kollade när dom spelade biljard ;) haha, Nina du va ju "jätte" duktiiig. haha, sen åt vi grillat med bakpotatis, skit gott. blev verkligen as mätt oxå, sen lite senare badade vi bubbelpool, jag o nina såg ut som fan efter vårat smink rann, bilder kommer. lockigt hår, så vi får väl bjuda på oss själva ;), sen gick vi in igen, sen åkte Benna hem då jag ooch nina kollade film. som man bäddar.. tror jag den hette, sen somnade vi. vid halv 3-halv 5 hade Ninas kusin efterfest hemma, dom badade och massa , jag hörde dom jätte tydligt. men nina sov som en stock :p, haha. sen på lördagen vaknade vi vid 1 ungefär, gick upp åt frukost. sen åkte vi IGENOM hela stan utan smink uppsatt äckligt fult hår, tur vi inte träffade ngn så. sen hämtade mamma mig, då åkte vi till syster och käkade grillat. mums! sen åkte jag hem o satt vid datan, sen somnade jag.




hejhalloh.
tråkiig lördag som fan, idag åkte mamma och Samantha till Tönnersa ridklubb för Samantha skulle tävla, vet inte hur det gick & bryr mig faktiskt inte heller 'a Sen kom dom hem vid 12 då väckte dom mig, sen satt jag vid datan t säkert 5, sen gick jag ut i stallet, in data igen, sen åt jag & efter det duschade jag. nu sitter jag här, så idag har jag rent ut sagt inte gjort ett PISS, illa.. mne det är ju söndag, sista dagen innan skolan igen, usch vill inte. sen i veckan, vet inte viilken dag än ska vi ha ett stort prov i engelska, usch och fyfan. får nog börja öva på de snart, men har ju glömt mina böcker i skolan :(, tänkte inte alls på de.. aja, får väl inte glömma dom imorgon, för då kommer det nog inte gå så bra. men hoppas på det bästa. nu har inte jag så mkt mer att skriva :)
men imon kommer jag inte vara inne, för Peace ska starta.. så kommer vara på travet ungefär hela kvällen.
pusspuss



en bild på mig o ninaälskling.


en bild på mig som jag tog i fredags när vi skulle hämta nina :)

hoppas ni haft en bra helg, för det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0